.


Jag har inte mkt till liv.. från Lollz blogg iaf:)

01. Fullständigt namn: Emma Edla Maria Larsson
02. Ålder: 14 år, 6 månader och 22 dagar;P faan vad dryg..
03. Vart bor du: yttre Ursviken
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, syster och bror
05. Husdjur: Hamster.
06. Färg på ditt hus: Rött&vitt
07. När är du född: 8:e Maj 1997
08. Klass: 9B
09. Vilket år tar du studenten: 2015?
10. Något jobb: skola??
11. När gick du upp i morse: 07.20am ;)
12. När ska du sova: Vet inte, när jag orkar gå och lägga mig kanske.
13. Duschat idag: Nee, faktiskt inte.
14. Kramat någon idag: Ja:D
15. Pussat någon idag: Nope.
16. Vad har du ätit idag: Till frukost åt jag två mackor, lunchen var soppa och bröd och till middag blev det blodpudding, sedan har jag även tjockat i mig lite fika på skolrådet. 
17. Dagens klädsel: Grå byxor, svart (konstig) polotröja & en vit tubhalsduk
18. Dagens smink: Lite mascara
19. Dagens sötnos: Lina kanske?
20. Dagens roligaste: Jag och Lina på skolrådet... drive in...<3
21. Har du många vänner: Beror på..
22. Hur många har du kysst: Jag kan inte påstå att jag räknat.
23. Vem kramade du senast: Pia??
24. Vem saknar du: Hemlis;P
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Stina, tror jag.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: .Stina the king(y)- När vi slutade:)
30. Hur många har du strulat med?: Jag vet inte, typ 5?

FAVORIT:

31. Film: No idea!
32. Låt: Ingen..
33. Mat: Tacos kanske, jag tröttnar aldrig på det.
34. Dryck: Mjölk.
35. Färg: Beror på vad det är på/till
36. Tv-serie: ?
37. Stad: Skellefteå..not.
38. Land: Av de jag har varit i, kanske Spanien (kanarieöarna)
39. Ämne i skolan: Syslöjd.
40. Tv program: Amazing race;)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Stina?
42. Personen du pussade: ?
43. Gången du spydde: Typ 2-3 år sedan.
44. Gången du grät: Vet inte.
45. Pizzan du åt: Nån dag sen då mina föräldrar beställde helt random<3
46. Gången du var i Göteborg: I somras när det var GOTHIA!
47. Gången du var i Stockholm: Flera år sedan.
48. Gången du duschade: Igår.
49. Gången du sov: Inatt?
50. Personen som såg dig gråta: Vet inte när det var ens.
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund, tror jag iaf.
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Olika.
54. Tvspel eller datorspel: Båda;P
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Kramas.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: No comment.(?)
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise Hotel: paradise hotel, nee men ingen.
60. Har du svart hår eller blondt: Tjaa, inte svart iaf.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blå.
62. Choklad eller lakrits: Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm: Minns typ inte stockholm och med Gothia måste jag ju säga Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta: Fanta!!!
66. Pizza eller kebab: Pizza.
67. Randigt eller prickigt: Randigt?
68. Älska eller älskas: Båda?
69. Leva eller dö: Jag vet ju inte vad som händer när jag dör så Leva??

ANTAL:
70. Personer du älskar: Vad betyder älskar?
71. Personer du hatar: Hatar är ett så starkt ord..
72. Pojk-/flickvänner du haft: Ingen..typ
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: De tror att jag räknat det..
74. Glassar du ätit på en dag: 17, jag räknar sånt hela tiden....
75. Nämn en festival du vill gå på: Typ nån festival i Brasilien eller något sådant land!
76. Gånger du haft minnesluckor: Ingen?
77. Gånger du varit hög: None?
78. Personer du saknar just nu: ...
79. Gånger ditt hjärta brustit: Ingen..

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Det du.
81. Träffade du senast: Min familj?
82. Sjöng du senast för: Mig själv..
83. Hade du senast en fb-konversation med: Stina eller Pia tror jag.
84. Spelade du tvspel med senast: Hanna, ägde ut henne på racing.. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Vet inte?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Varför skulle jag göra något sådant?(A) Jag är en CIF ängel..
87. Förtjänar att dö: Alla, men kanske inte just nu..
88. Är söt: Väldigt många.
89. Vill du sova jämte inatt: Mina kuddar;*

VAD:

90. Gör dig glad: Mina kompisar, musik, böcker, SHOPPING mm.
91. Gör dig ledsen: Tankar.
92. Vill du helst göra nu: Skaffa ett liv..
93. Önskar du att du slapp göra: Ha matteprov på måndag..
94. Vill du ha nu: En egen dator och en ny mobil.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar probably..
96. Längtar du till: Gymnasiet.
97. Tycker du om dina betyg: Några av dem.
98. Ångrar du i ditt liv: Dramatiskt? men inget jag kan komma på såhär direkt.
99. Är det bästa som hänt dig: Riktigt bra fråga.. 
100. Hur mycket är klockan: 23:08

http://louiseulander.bloggplatsen.se/


;))

Why did Professor Snape stand in the middle of the road?

So no one could tell what side he was on!

so true, so true


.


Awesome!

Det är så härligt väder ute just nu! Det är som kallt, men inte för kallt.. Jag ska ut och gå sen!! Nån som känner föratt följa?;)

Förra året^

Nu^  ( bild från Tilda )

Och ja, mitt liv är väldigt tråkigt, men jag ska försöka upptadera oftare^^ 

(50) kdxhsvbg idejrusbp!!!!!!!!!!!#"32


(49) Jag har inget liv såå..

ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? - Näe.
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - nej
Har du kramat någon 2011? - Jadå.
Har du hatat någon 2011? - Ja
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011? - nae, eller typ mis padres..men nae
Är du kär nu? - naj
I vem?
Kan du vissla? - typ.
Gillar du att mysa? - jaa.
Vad har du för ögonfärg? - Blå/grå/grön.
Gillar du någon just nu? - Typ.
Röker du? - Nae.
Snusar du? - Nä.
Knarkar du? - Nej.
Är du kräsen? - Beror på..kräsen med vad?
Blond/brunett? - jag vet inte...
Stjärntecken? - Oxe.
Husdjur? - En hamster.
Beskriv ditt hår? - Slitet, fult och allmänt fucked up
Vad har du på dig just nu? - Jeans, skjorta, strumpor. typ.
Har du något i håret just nu? - Hårsnoddar?
Öl eller cider? - Jag dricker inte..
Saknar du någon just nu? - Ja.
Vad är klockan just nu? - 18.29
Vad har du för status på msn just nu? - Online.
Har du skurit dig nån gång? - Inte med flit.
Har du fräknar? - Jepp.
Cola eller Cola Light? - Inget av det, jag gillar inte cola.
Favorit tv-serie? - Jag vet inte, flera olika^^
Vilken är din favoritglass? - Eh, ingen aning.
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Nej, ahah.
Blir du full varje helg? - Haha, nee!
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Näe
Kan man få ditt nummer? - Kanske ;)
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - Ja.
Vänster eller högerhänt? - Höger<3


TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? - Jag tror inte det.
2. Tror du på kärlek? - Ja.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nope.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Näe
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - I doubt it.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Inte kär, men har väl gillat en nära vän, för lääänge sen..
7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - Har ju aldrig varit kär..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Kanske, lite.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inte vet jag? det vore inte så hemligt om jag visste..;*
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske..

TIO ANTINGEN ELLER:
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Cider eller öl? - Dricker inte.
3. Dag eller natt? - .Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande.
5. Tv eller internet? - Internet.
6. Pepsi eller cola? - Pepsi? nee, inget.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - typ hemmakväll, tror jag.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face. Jag kan typ inte prata i telefon..
10. Bilddagboken eller Facebook? - Facebook!


TIO HAR DU NÅGONSIN:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - På konfalägret ;P
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Näe.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - En hel del..
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? -
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Hm..inte vad jag vet ;)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta själv? - Usch nej, fan vad tjockt det vore..
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Jaa, nej vad elak jag känner mig..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Haha, nej?
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Tror det.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Haha ja.

NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:
1. Har du häst? -
2. Har du katt? - nae.
3. Har du hund? -
4. Gillar du ormar? - Typ, de är coola
5. Gillar du spindlar? - De är tuffa men det känns obehagligt att hålla i dem.
6. Röker du? - nej.
7. Är du oskuld? - Kanske;) haha, men ja.
8. Snusar du? -
9. Har du testat droger? - Nope!
10. Max eller McDonalds? - MAX!!! McDonalds är juh jävla bajs!
11. När kramade du någon sist? - Jag vet inte riktigt, nyligt..
12. Saknar du någon speciell person? - Jaa.
13. Har du svårt för att bli kär? - Vet inte, har typ aldrig varit det, så jag antar det.
14. När kysste/hånglade du med någon sist? - Gothia.
15. Ångrar du det? - Nejdå.
16. Är du singel? - Ja.
17. När fick du senast en komplimang? - Tidigare idag tror jag..

FLER HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - Tror inte det.
Hånglat med fler än 50 pers? - Eh, nae.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja :*
Gjort något riktigt dumt? - Beror på vad man menar ;) elakt eller idiotiskt..
Gjort något du verkligen ångrar? - Jepp!
Åkt ambulans? - Nope.
Gjort nåt olagligt? - Jaaa..
Blivit polisanmäld? - Näe.
Slagit ner någon? - Haha nej, men jag bet en kille i huvet på dagis, han typ föll ihop... neej...
Skämts över dina föräldrar? - JAAA!.
Skämts över dig själv? - JA!
Sagt jag älskar dig och menat det? - nee, eller till familjen då.
Varit kär? - Näe
Är du ensam nu? - Ja..
Vill du ha barn? - Jaa, tror det, typ adoptera.. :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag, haha..HUMOR<3<3
Såg dig gråta? - Vet int, franskagruppen kanske.
Fick dig att gråta? - Paulas skrivstil... :$<3<3
Du pratade med om känslor? - Jag vet inte.. Stina kanske? 
Skällde på dig? - Förmodligen mamma, eller Pia ;)
Du var med hemma? - Jävligt bra fråga.. Kanske Pia, tror jag.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Jaa.
Kramat någon? - Vet inte, tror det.
Pussat någon? - Nae.
Köpt någonting? - Isthe.
Sjungit? - Ja.
Saknat någon? - Jaa.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<33<3<3<3<3 (48)


WTF?!?!?!?!?!? (47)


RSS 2.0