46


Jag sitter och kollar på Strawberry panic. Detta^ hände i det senaste avsnittet. Jaa, men jag gillar den här serien. Fast det känder nästan som att den spåra när de börjar pussas under vattnet;]

45

Hello everybody!
Idag på morgonen for jag för ovanlighetens skull i tid. *applåder*
  Men gissa vad, jo just ovanför riobacken så hoppar min kedja!! HELT UTAN JÄVLA ANLEDNING!!!!! Eftersom jag är så king på cyklar så tar det ett tag att sätta fast kedjan igen. Så självklart kommer jag typ 10 minuter sent till idrotten.
  Sedan hade vi ett matteprov som jag inte ens vill prata om.
  På sista lektionen, Franska, så får jag värsta psyk-attacken. Paula skulle skriva Bonjour, och när hon har skrivit B så lägger jag huvudet på bänken och tänker:
  Så där jävla snyggt får man för fan inte skriva!!
Sedan upptäcker jag nästan gråter (?!?) så då börjar jag asgarva och självklart gråta. Alla stirrade på mig som om jag vore en idiot (vilket jag i och för sig är) och då börjar jag skratta ännu mer.. Så jävla pinsamt. Man såg riktigt hur Kevin och Hampus blev rädda för mig..
  Lite senare, när jag ska cykla hem efter ett litet stopp på konsum, så cyklade jag i maklig takt uppför riobacken. Men strax efter att jag kom upp så, gissa vad? Jo, kedjan hoppar igen!! På exakt samma ställe som på morgonen!! Jag ville bara lägga mig på marken och dö!!! Jag var så jävla förbannad, och eftersom jag inte fick tillbaka kedjan igen så fick jag gå sista kilometern hem, FML!!!
  Och jag köpte inte godis på konsum så jag har inte ens något att tröstäta.....

Arkivbild.


44

Hello!
Today I was with Pia on Staan and I bought a pair of shorts which I´m not sure if I´ll ceep.. I also bought a red lipstick and a parfume.
About four o´clock we bought a garlic- baguette at ICA, I was so fucking hungry.. but I can still feel the taste of garlic, even after eating dinner, drinking coke och eating about 5 cough drops(?) and a gum. Right now I´ll just chill and drink my LOKA..

I don´t think I´ll update so much the next few weeks, I´ll just write if it happens anything special.
 

43

Asdålig uppdatering, jag vet..
Men vårat internet funkade först inte och nu de senaste dagarna när det har funkat så har jag varit så j*vla opepp på allt så jag har inte gjort ett skit förutom att se på TV, läsa och spela lite sims(när vi inte hade internet)..

Fan..

jag hade tänkt berätta en sak till men det blev inget med det så,
see ya all, pöss<3

så mkt av mig får ni se..


RSS 2.0