bloggpaus?? som om jag inte har det redan..

tjenare, om någon var intresserad så kan jag hälsa att jag inte kommer blogga här nå mer, iaf inte typ iår, eller kanske i sommar nån gång, men ingen bryr sig och jag skriver bara dethär inlägget för att jag inte har något annat att göra just nu<3

<3

Jag orkar inteeeeeeeeeee....................

:P


I guess i want to be alone.

Tjena, hade Nationella i svenska idag. Fast det var läsförståelsen så det gick nog ändå rätt bra. Nu när jag kom hem skulle jag vara duktig och baka till föräldramötet, men då har vi inget socker. asså, socker? Är det bara jag eller är inte det en sån sak som man inte direkt brukar kolla om man har hemma..
Men nu ska jag chilla lite me tumblr och kanske titta på Strawberry Panic. Trevligt, trevligt.

Jao, lite vatten här också.

Every night in my dream.

Hola, jag kom nyss ut ur dushen efter fotbollen<3<3
Idag har varit en helt vanlig måndag, halvsovit till 2 då franskan börjat och då var så hyper så det finns inte, jag typ dansade runt i klassrummet.. de måste nästan blivit rädda för mig.
Men nu ska jag gå och skriva lite SO, jag har liksom inte skrivit klart min kladd än, hehe.. -.-
MEN sov gott allihopa;]

Lite färg såhär mitt i vintern.


RSS 2.0