42

Idag hade jag orientering, hela eftermiddagen, jag och Mika ägde, vi sprang HELA vägen...*hosthost*
Sen var jag ute och fotade, jag kommer visa fler bilder sen.


Men här är iaf en bild från idag. Men nu ska jag äta, så adios!

ps. jag vet inte alls om jag orka fortsätta med min 30-daga grej.. men det lär väl märkas.
 


41

Läs inte detta inlägg!
Tjenis, just nu sitter jag och "pluggar" med Elin och Sebb3. Egentligen är vi inne på facebook mm. men det behöver ingen veta..
Jag ska fortsätta men min dag-grej senare men nu ska jag slå ihjäl Elin för att hon stessar mig, så snälla polisänmäl mig inte. :)
Ni får förlåta mig för att jag är så j*vla lättroad just nu men jag har sovit max 6 timmar sammanlagt denna  vecka..

Jag kommer hungra ihjäl innan jag har hunnit irritera Elin tillräckligt för att hon ska få en RIKTIG j*vla attack...

40

Dag 18, min familj.

Tja, vad ska man säga..

Min lillasyster, Hanna, är 11 år, väldigt gullig och j*vligt irriterande.
Min storebroder, Johan, är 19 år, otroligt rolig men han spenderar större delen av sin tid på sitt rum, framför datorn..
Mi padre heter Staffan och han är 47(?) år gammal, han jobbar som rektor på min skola.. och han vet fan allt! (speciellt om historia..) Fruktansvärt irriterande, men om man vill veta vad Henrik den 8ndes sex fruar hette, eller vad alla svenska kungar sen Gustav Vasa heter så vet man vem man ska fråga...
Mi madre heter Maria, hon är lika gammal som pappa, hon jobbar som distriktsköterska(?) och..sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
och så har min lillasyster en hamster som heter Choklad. (hon skulle få en attack om jag inte tog med honom..)
Men man måste iaf älska min familj, där jag är det mobbade mittenbarnet som får klara mig själv..;p
Men seriöst, min familj funkar typ lika bra som samarbetet mellan en ko och en pingvin, förutom att vi är tråkiga..men vi är juh svennar så det är inget man kan göra något åt;)

39

Dag 17, en bild (på dig) från när du var liten.

Detta är den äldsta bilden på mig som jag har på min användare...

38

Day 16 - Mina 5 favorit plagg:
Jag orkade inte ta på mig dom och fota så ni får sådana här bilder ist..

Jeansskjorta, från Monkis.

Skjorta, från H&M.

Kjol, från Cubus.

T-shirt, från Monkis.

Min rosa matchtröja;)
Det blev askonstigt ljus, bilden ska egentligen inte vara blå:S

37

Day 12 - My latest purchase:


A pair of shoes.

36

I haven´t been writing because I don´t have time. Usually I don´t have a life, but this weekend I´ve watched Insidious with Pia, I´m dissapointed.. I thought it would be much worse, I´ve been shopping, didn´t buy so much but.. I´ve also studied, and cleaned my room, and so on..
But tomorrow I will write all the days that I already should have written, because now I´m going down to the TV, tonight I´ll just relax.

Jingle bells Jingle bells Jingle all the way, Oh what fun it is to ride in a one horse open sleigh.
Don´t ask..


35

Day 15, My dreams.
This one is really difficult, because I don´t really have any specific dreams of what I want to do in the future. All my taughts about that is verry vague. And I can´t pretend that it means dreams that I dream when I sleep either, because I don´t remember those..
So I´m afraid I don´t really have anything to tell you about this.


34

Day 14, A series I like
Well, the best serie I ever read is probably the Tales of the Otori, and a good TV serie is House, but I don´t watch TV so often so that doesn´t really matter..

btw. Day 13, I barely have any pictures on me...


33

JAG SKA PRAOA PÅ BIBLIOTEKET I URSVIKEN!!! HAHAHAHA!!!! LOVE!!!<3<3<3<3<3<33<33<3<3<3<3<3<33

32

Bonjour mes amis!
What are you all up to?
Själv sitter jag här mid min lillasyster och har allsång... låter väl trevligt? Ni får gärna komma och joina oss.. Senare har jag fotboll, men jag vet inte om jag ska fara, för jag har mycket ont i mina benhinnor. Jag googlade till och med `Benhinneinflammation´ för att se om det stämde.. Aja, jag tror iaf. inte att jag ska fara idag, jag ska nog vila så jag kan vara med på onsdag istället.


Btw. Dag 12 blir uppskjuten tills jag vet vad mitt senaste inköp är. Men jag fortsätter med dag 13 imorgon.


31

Day 11, A habit I wish I didn´t have.
I often talk, or mumble, to myself.. it must be really annoying to everybody else.

(I was sooo cool, right?)

30

Dag 10, Länder jag har besökt.
Nu räknar jag bara med länderna jag faktiskt har varit i minst ett dygn.. annars har jag ju varit i t.ex Luxemburg också.. 
Men jag har varit i Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Nederländerna, Spanien (kanarieöarna), Grekland (Kreta) och Cypern (båda sidorna). Och så Sverige ofc, men det räknas inte riktigt..

Eiffeltornet (som om ni inte såg det)

Glaspyramiden utanför Louvren. För er som inte visste det så är Louvren ett berömt museum i Paris, där finns bl.a. tavlan Mona Lisa.


11/09- 2011

Idag är det 10 år sedan terrorattackerna 2001. Då två flyplan krashade in i tvillingtornen i World Trade Center och ett tredje i Pentagon.


29

Day 9, something I would like to do right now.

I would like to eat my dessert, and then go down to my room and read. I would also like to go abroad, to maybe Thailand or Italy.

Gran Canaria, Spain.

28

Dag 8, smink jag inte klarar mig utan.

Jag brukar bara använda mascara och a veces en gammal kajalpenna. Och så har jag nästan alltid nagellack.

Och jo, nu kommer jag börja skriva på svenska också, blanda lite beroende på humör. (det kommer nog slinka in lite spanska och ev. franska i både svenskan och engelskan..men då finns juh alltid min goda vän, google translate)


27

A little late..
Day 7, things I can´t do without.

My friends.
My family.
Reading.
Football.
Cookies..
My camera.
And the seasons..
I actually don´t think I would like to live with only one season, but if I had to choose it would probably be autumn, when the leaves are changing color but before the snow begin to fall.

26

Jag skriver det här på svenska nu..

Dag 6, sporter jag går eller har gått.

Fotboll, det går jag ju.
Innebandy, Har jag gått i ca. 3 år.
Dans, tror jag att jag slutade förra året, efter ca. 8år, kommer kanske börja om..
Ridning, gick jag i 2-3år.
Orientering, gått en termin för några år sedan.
Kanot, samma som orientering.
Hockey, gick jag några veckor när jag var typ 6.

update, jag har tydligen gått friidrott och slalomskola också..


25

Day 5, How to win my heart.

Well, the best way is to just be yourself. But I wouldn´t complain if "yourself" is kind, caring, funny (with my sense of humor) and maybe good looking;)

24

Day 4, A few pictures I like.





23

Day 3, this makes me happy:


My friends

My sister

My football team

And just football generally.

And ofc the rest of my family and friends, and reading etc. etc.

22

Day 2, something or someone I miss.


I miss when we three used to hang out at Agnes and just chill and talk about everything and nothing, love you girls<3

(the pics are from 6th or 7th grade)

21

Day 1, About me:


My name is Emma Edla Maria Larsson.
I´m 14 years.
I live in skellefteå in Sweden.
I like to read.
My favourit food is TACOS.
I like to take pictures.
I don´t belive people when they say anything good about me.
I want to move away from here.
I have the best friends ever!
I have bad confidence.
and I don´t like to be on pictures.

20

I don´t know what to write about, so I´m taking this day 1- 30 from Stina.


Day 1 - About me.
Day 2 - Someone/something I miss.
Day 3 - This makes me happy.
Day 4 - A few pictures I like.
Day 5 - How to win my heart.

Day 6 - Sports I go/ have gone.
Day 7 - Things I can´t do without.
Day 8 - Makeup I can´t do without.
Day 9 - Something I would like to do right now.
Day 10 - Countries I´ve visited.
Day 11 - A habit I wish I didn´t have.
Day 12 - My latest purchase.
Day 13 - A picture of me and my friends.
Day 14 - A series I like.
Day 15 - My dreams.
Day 16 - My 5 favourit garments.
Day 17 - A picture from when I was little
.
Day 18 - My family.
Day 19 - In my bag.
Day 20 - A picture of my room.
Day 21 - A picture of my first pet.
Day 22 - My favourit food.
Day 23 - My favourit season.
Day 24 - My fears.
Day 25 - My favourit place.
Day 26 - My favourit song.
Day 27 - My absolut favourit picture.
Day 28 - If this was my last day..
Day 29 - Persons I can not do without.
Day 30 - Something I wish I got to experience again.

RSS 2.0