Kiss me underneath the mistletoe.

 Jag har fått vissa klagomål om att jag inte uppdaterar, så då är det väl bäst att jag gör det. Men det händer ingenting, så vad ska jag skriva om? Förra helgen var jag till luleå på kamerakurs, inte för att kameran var det intressantaste där;*<3
  Veckan kommer jag inte ihåg någonting av och nu i helgen var mina småkusiner hit för en av dem hade hockeycup i kopparhallen så du kikade de in så de inte skulle behöva köra från Lycksele på morgonen. Han var faktiskt bra på hockey..och han var definitivt bättre på att åka skridskor än jag någonsin varit, eller kommer bli för den delen.
  Vet ni vad jag kom att tänka på idag på lunchen? (Nej för ni kan inte läsa tankar) Jag har sovit typ 12 timmar sammanlagt från fredag-måndag. Ungefär fyra timmar varje natt, och jag brukar sova typ 10 timmar på helgerna. I går lade jag mig ca 00.30 och somnad kanske 5, vaknade igen 9 och låg kvar i sängen till ca. kvart över ett. Inte för att det kan vara så intressant att läsa om min sömn, men de sa inte att jag var tvungen att skriva något intressant..
  Imorgon är det Lucia, 13/12-11, och vi ska vara på skolan 6.30 för att framföra ett Luciatåg som säkerligen kommer bli en katastrof, för vi kan typ inga texter och allting är kaos.
Men bara en idiot behöver ordning, ett geni behäskar även kaos.
Jag vet väl inte om jag är en idiot, men jag föredrar helt klart ordning.. Dessutom så betydde kaos urspungligen rymd.(Ja, jag är en besserwisser) Alltså inte rymden utan rymd som utrymme mer. Att det är oordning var bara ett missförstånd. Då vet ni.

Jag tycker om att upplysa folk genom min stora vishet, och jag försitter aldrig ett tillfälle att lära ut livets läxa till de som är mindre begåvade i hjärnans färdigheter än mig.

Storhets??
Hoppas ni är nöjda nu, när jag har slösat mycket tid på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0