No one knows how to say that they´re sorry.

  Vaknade typ 5 idag för att fara på Lucia. Luciatåget skulle börja halv 8 och vi skulle vara där en timme tidigare. Jag var klara med allt kanske kvart över 8 och min lektion börjar 25 över 10 så for jag hem. Så nu sitter jag och chillar lite innan jag och Stina ska cykla tillbaka till skolan. Jag måste säga att det är roligare att sitta vid datorn på hålet än att ligga och sova på skolan..
  Jag har just skrivit kladden till min bokrecension på Sagan om Belgarion, det är fem böcker så hittills har jag skrivit typ 7 A4 sidor...fyfan, men jag kommer renskriva den på datorn så då blir den inte så lång. Men eftersom det är fantasy så måste man nästan beskriva världen och inte bara handlingen, så det tar ju mycket längre tid.
  Jag vet att ni älskar att läsa om mina skolarbeten.
Men nu har jag iaf varit duktig och uppdaterat. Jag vet att ni sitter och applåderar där hemma för er själva för att jag är så bäst på att uppdatera.


Bilden är från i november nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0