I am my own worst enemy.

-30 jävla grader!!
vad händer med världen? jag känner bara, jag lämnar inte huset imorrn om det är så här kallt! Jag sitter inne med långkalsonger, 2 tröjor, 2 par sockar+ tjocksockar och mössa, vadå att det blir kallt inne? Jag orkar inte..
Men idag har jag haft en vanlig fredag, 2 lektioner, bild och 3 timmars hål och efter att ha gått (notera gått) hem så gjorde jag pannacotta som ska ätas till på spåret... Mitt absoluta favoritprogram<3<3 haha, men pappa får se det varannan vecka så får vi se nått annat varannan vecka;)
trevligt att jag orkar skriva mågot va?;]

random bild som har mycket att göra med inlägget<3 (jag har blå ögon^.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0